Subject: FW: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 11290 tee kaitsevööndis
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 12:36:46 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Irina Gering <[email-masked]>
Sent: Monday, May 19, 2025 12:30 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 11290 tee 
kaitsevööndis

Tere.

Asendiplaanil on tehtud muudatus, seetõttu palun uuesti kooskõlastada.

Lisan siia ka eelmise kooskõlastuse, siis saate näha erinevust 
asendiplaanil.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/> 
www.pluvo.ee

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 27. jaanuar 2025 12:33
To: Irina Gering <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 11290 tee kaitsevööndis

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 11290 tee 
kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 27.01.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/18437-4.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>